اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی (NTV) ترکیه گزارش داده که رجب طیب  اردوغان، رئیس جمهوری این کشور قصد دارد در جریان سفرش در 9 و 10 مارس به روسیه با رئیس جمهوری روسیه دیدار کرده و در پی آن در نشست شورای عالی همکاری ترکیه-روسیه شرکت کند.

همچنین انتظار می رود که دو طرف درباره مسائلی نظیر روابط دو جابنه افزایش همکاری تجاری-اقتصادی و فروش سامانه‌های دفاع موشکی s400 روسیه به ترکیه به بحث بپردازند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز با تایید این سفر اردوغان گفت: که چنین مذاکراتی برنامه ریزی شده است.

هم زمان احمد برات جونکار، نماینده پارلمان ترکیه از حزب عدالت و توسعه حاکم در ترکیه نیز تایید کرده که آنکارا به خرید سامانه دفاع موشکی s400 تریانف از روسیه با هدف تولید سامانه دفاع هوایی خودش، ابراز تمایل کرده است.

وی گفت: ترکیه قصد دارد عمدتا خودش سامانه‌های دفاع هوایی از این نوع را تولید کند. ما در این خصوص نیاز تبادل تکنولوژی و تولید مشترک داریم این مسئله برای ترکیه اهمیت دارد، چرا که  نیاز دارد که صلاح های جدیدش را با بهترین قیمت ممکن تهیه کند.

  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی