اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

همه عروس خانم ها دوست دارند در روز مراسم خود زیبا و خوش اندام دیده شوند. با کمی دقت در نقاط ضعف و قوت اندام خود و مشورت با افراد ماهر در این زمینه که در مزون های لباس عروس که به آنها مراجعه میکنید و دیدن ژورنال های لباس عروس مزون ها می توانید لباس عروس مناسب اندام خود را انتخاب کنید و همیشه از دیدن عکس ها و فیلم های خود لذت ببرید.

 

 

لباس عروس دنباله دار

لباس هایی با دنباله هایی بلند جلوه بسیار زیادی دارند و بسیار زیبا هستند همچنین سوژه بسیار خوبی برای آتلیه و عکاس ها می باشد. این لباس ها بیشتر مناسب افراد قدبلند هستند زیرا این لباس ها باعث میشوند فرد کمی قد کوتاه تر به نظر بیاید. از طرفی این لباس ها حرکت های شما را کمی سخت و محدود می کند. لباس های دنباله کوتاه سبک تر و راحت تر هستند. پس بهتر است در این زمینه دقت کافی داشته باشید.

لباس عروس دنباله دار

لباس عروس مدل ماهی

این مدل لباس عروس مناسب عروس خانم هایی با قد بلند و کشیده است زیرا باعث می شود اندام شما کاملا نمایان شود به همین دلیل مناسب افراد چاق و توپر نیست. همچنین افرادی با شانه پهن و کمر باریک میتوانند این مدل لباس عروس را با یقه هفت و البته بدون آستین انتخاب کنند.

لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس پفی پرنسسی

این لباس مناسب افراد قد کوتاه نمی باشد به خصوص افرادی که اختلاف قدی زیادی با همسر خود دارند زیرا ممکن است اینگونه به نظر بیاید که در لباس عروس گم شده اند و کوتاهتر به نظر بیایند. همچنین عروس خانم ها با اندام پر نیز نباید سراغ این مدل لباس بروند.

مدل لبتس عروس پفی پرنسسی

لباس عروس اروپایی (مدل A)

این لباس مناسب افراد کوتاه قد است زیرا این لباس ها باعث می شود اندام شما بلند و کشیده تر به نظر بیاید. همچنین این مدل لباس عروس مناسب افرادی دارای قوس کمر یا اصطلاحا اندام گلابی هستند، می باشد. هر چند که لباس عروس کاملا سلیقه ای می باشد ولی این مدل لباس الان بیشتر مد است.

لباس عروس اروپایی

لباس عروس کوتاه

اگر پاهای باریک و کشیده دارید انتخاب لباس عروس کوتاه می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا زیبایی پاهای شما را به خوبی نمایان می کند و می تواند سوژه مناسبی برای ژست عروس خانم باشد.

لباس عروس کوتاه

یقه لباس عروس

یکی دیگر از موارد مهم در لباس عروس یقه لباس عروس می باشد. لباس عروس یقه قایقی مناسب عروس خانم هایی است که بالاتنه کوچکی دارند زیرا این مدل یقه باعث می شود بالاتنه شما پرتر به نظر بیاید. افراد قد بلند بهتر است سراغ لباس عروس با یقه ایستاده نروند.

توجه به این نکته که یقه لباس عروس نقش به سزایی در دیده شدن سرویس جواهر شما دارد نیز بسیار حائز اهمیت است. سرویس های جواهر بزرگ و پرنگین با لباس هایی با یقه بسته جلوه خوبی ندارند. این لباس ها با گوشواره به ویژه گوشواره های بلند بسیار زیبا هستند. اگر سرویس جواهر شما بزرگ و پرنگین است بهتر است لباس عروس دکلته و یقه باز انتخاب کنید تا جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد.

انتخاب لباس عروس مناسب

انتخاب لباس عروس مناسب

انتخاب لباس عروس مناسب

انتخاب لباس عروس مناسب
  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی