اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

 دانلود آهنگ امید عامری و محمد یاوری بنام مهربونم از رسانه موزیک ایرانی

دانلود آهنگ مهربونم از امید عامری و محمد یاوری با بالاترین کیفیت   

موزیک مهربونم با صدای امید عامری و محمد یاوری 

Download New Music Omid Ameri Ft Mohammad Yavari Called Mehraboonam

204-OmidAmeriFtMohammadYavari-Mehraboonam دانلود آهنگ جدید امید عامری و محمد یاوری بنام مهربونم

متن آهنگ مهربونم از امید عامری و محمد یاوری

مهربونم هم زبونم عاشق تو من میمونم

عشق زیبا تورو میخوام تورو میخوام

دلتو دادی به دنیام تورو میخوام

دستتو بذار تو دستام باهات میام

ول نکنی تو این دنیا قلبمو تنها قلبمو تنها

دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به

دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده

بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت

دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به

دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده

بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امید عامری و محمد یاوری بنام مهربونم
♫♫♫♫♫♫

دلتنگت میشم میخوام باشی من عاشق پیشم تنها نباشی

میخوامت عشقم با جونم با تو هستم با تو آرومم

دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به

دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده

بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت

دلم شاده گیر دل تو افتاده دلتو دادی به

دلم ساده چه خوشحاله کنار تو چه آزاده

بدجوری دلم میخوادت دل من میخوادت

  • ۹۶/۱۱/۲۶
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی