اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله تأثیر ناسیونالیسم افراطی بر سقوط رژیم پهلوی از سری مقالات سیاسی با 172 صفحه و فرمت اجرایی Word

ما بر آن هستیم تا در این مقاله تاثیری که ناسیونالیسم افراطی که دودمان پهلوی از آن استفاده می کرد و منجر به سقوط رژیم آن ها شد را بررسی کنیم. محتوای این مقاله در چهار فصل تشکیل شده است که در زیر ما توضیحاتی پیرامون مطالبی که در این 4 فصل آمده است نوشته ایم :

در فصل اول به مفهوم ناسیونالیسم، تاریخچه و انواع آن و همچنین ناسیونالیسم در وضعیت جهانی شدن پرداخته شده است.

در فصل دوم ورود ناسیونالیسم به ایران و همچنین ناسیونالیسم در سه مقطع تاریخی قبل از اسلام، بعد از اسلام و دوران معاصر بررسی شده است.

در فصل سوم به شرایط روی کار آمدن رضاشاه و غلبه‌ تفکرات ناسیونالیستی باستانگرا مبتنی بر تجلیل از عظمت دوران باستان و احیای آن پرداخته شده و همچنین درباره اقدامات او به عنوان اولین دولت مطلقه در ایران مورد بحث گردیده است.

در فصل چهارم دوران حکومت محمّدرضا شاه و تأثیر ناسیونالیسم افراطی او بر سیاست‌ های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور مورد بررسی قرار گرفته است. در این فصل به فرضیه‌ های تحقیق به صورت گسترده‌ تری پرداخته شده است و پرسش اصلی در این مقاله این است که : ناسیونالیسم افراطی چه تأثیری بر سقوط رژیم پهلوی داشته است؟

  • ۹۶/۱۱/۲۶
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی