اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

 دانلود آهنگ میثم ابراهیمی بنام روزای خوشگل از رسانه موزیک ایرانی

دانلود آهنگ روزای خوشگل از میثم ابراهیمی با بالاترین کیفیت   

موزیک روزای خوشگل با صدای میثم ابراهیمی 

Download New Music Meisam Ebrahimi Called Roozaye Khoshkel

445-MeisamEbrahimi-RoozayeKhoshkel دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام روزای خوشگل

متن آهنگ روزای خوشگل از میثم ابراهیمی

چه حال عجیبیه نبودت مریضیه

این منی که ساختیو تو بهم بگو کیه

همه جای شهر شده بی تو مث دلهره

من نخواستم اینو که همه زندگیم بره

حتی جای خالیت نذاشتم با کسی پر شه

تو این چاردیواری دارم با تو روزی خوشگل

نذار همه راحت بشیننو پشتمون بگن

بیا یه کاری کن مارو با انگشت نشون بدن

برگردو بذار باتو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا که یه بار بشه دل من دلخوش تو

همش منو دل بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول تو بگیریشون و نگو که نمیخوای

برگردو بذار باتو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا که یه بار بشه دل من دلخوش تو

همش منو دل بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول تو بگیریشون و نگو که نمیخوای

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام روزای خوشگل
♫♫♫♫♫♫

چی داری تو چشات که داره به دل من چنگ میزنه

هی میگم به خودم الاناست که دوباره زنگ میزنه

ببین این دلمو بیا خوب ببین آخه چی ساختی برام

تو که اون همه اشک تو چشم یادگاری گذاشتی برام

برگردو بذار باتو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا که یه بار بشه دل من دلخوش تو

همش منو دل بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول تو بگیریشون و نگو که نمیخوای

برگردو بذار باتو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا که یه بار بشه دل من دلخوش تو

همش منو دل بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول تو بگیریشون و نگو که نمیخوای

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی