اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

در انتخاب مدل دسته گل عروس همیشه باید به نوع رنگ های گل ها توجه کنید. زیرا هر کدام دارای نشانه و معانی خاصی هستند.

معانی رنگ های دسته گل عروس

رنگ ها باعث تغییر در دید افراد و حتی روحیه آنها خواهد شد. بنابراین برای اینکه بتوانید به مهمانان عروسی خود جلب توجه بیشتری دهید ، با این مقاله از سایت میشانه همراه ما باشید.

دسته گل عروس آبی

معنی رنگ آبی در دسته گل عروس

یکی از فوق العاده ترین رنگ های یک دسته گل عروس ، رنگ آبی است. رنگ آسمان ، دریا ، اعتماد و پایداری از ویژگیهای رنگ آبی در دسته گل عروس است. البته خود رنگ آبی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود که میتوان به آبی کم رنگ ، فیروزه ای ، رز آبی و ... اشاره کرد که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. برای انتخاب نوع رنگ آبی باید به ترکیب دیگر رنگ ها دقت کنید.

دسته گل عروس سبز

معنی رنگ سبز

رنگ سبز دارای قدرت مثبت پذیری زیادی است. رنگ سبز دسته گل عروس جزء رنگ هایی است که به راحتی با اجزای عروسی ست می شود. آسایش ، احترام ، طبیعت و ... از نشانه های رنگ سبز است. رنگ سبز نیز دارای دسته بندی هایی مانند سبز چمنی ، لیمویی و ... است. استفاده از رنگ سبز در دسته گل عروس میتواند ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد کند.

دسته گل عروس زرد

معنی رنگ زرد

امیدواری و شادی از ویژگی های رنگ زرد در دسته گل عروس است. استفاده از این رنگ در دسته گل عروس باعث نشاط و شادابی دسته گل خواهد شد. زرد لیمویی یا نزدیک به نارنجی جزء رنگ های مناسب برای استفاده در دسته گل عروس است.

دسته گل عروس نارنجی

معنی رنگ نارنجی

گرمی عشق و حرارت و اشتیاق برای رسیدن به هدف از ویژگی های رنگ نارنجی در دسته گل عروس محسوب می شود. گل های لاله و میخک مناسب ترین رنگ نارنجی برای استفاده در دسته گل عروس می باشد.

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی