اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آرایش عروس همیشه یکی از ابزارهای زیبایی برای شب عروسی است که اگر به خوبی انجام نشود احتمالا نتیجه عکس خواهد داد. در این مطلب به نکات آرایش عروس خواهیم پرداخت که رعایت آنها برای داشتن چهره ای زیبا الزامی است. 

 

نکات آرایش عروس

حتی اگر آرایشگر حرفه ای هم داشته باشید، باز هم هیچکس به اندازه خود شما از رنگ و مدل های آرایشی که به چهره تان بیشتر می آید خبر ندارد. بنابراین در رابطه با آرایشتان با آرایشگر صحبت کنید و او را از مواردی مانند بهترین رنگ مو و مدل آرایش و... باخبر کنید. قطعا بسیاری از آرایشگرها سعی می کنند چهره شما را زیاد تغییر دهند اما اگر تاکنون خودتان آرایش خیلی زیادی نداشته اید، بهتر است در شب عروسی نیز به همان اندازه معمولی آرایش کنید.

از تجربه دیگران استفاده کنید. آرایشگری که تاکنون شما را آرایش میکرده و از او راضی هستید، قطعا نمیتواند آرایشگر عروس خوبی نیز باشد. بنابراین حتما نمونه مدل آرایش عروس های آرایشگر مورد نظر را مشاهده کنید و سپس در این مورد تصمیم بگیرید.

ترکیب مژه و خط چشم ، همیشه چهره عروس را جذاب خواهد کرد. پس در این مورد نیز نمونه مدل آرایش های عروس را مشاهده کنید و یک ترکیب مناسب انتخاب کنید. سالن زیبایی با تیم آرایشگری با تجربه قطعا میتوانند این مورد را روی چهره شما پیاده سازی کنند.

نکات آرایش عروس

تاثیر پوست در آرایش

پوست صورت شما تاثیر زیادی در نوع آرایشتان دارد. قبل از هر گونه آرایش باید در مورد پوستتان تحقیق کنید که چه مواد آرایشی بیشتر برای آن مناسب است. حتی چند روز قبل از عروسی با مراجعه به آرایشگر خود، از او در مورد پوستتان نظرخواهی کنید تا مشکلی در هنگام آرایش پیش نیاید.

سعی کنید از بهترین لوازم آرایشی در زمان آرایش عروسی خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را ببینید. به برند بودن و معتبر بودن لوازم آرایشی دقت کنید. 

انتخاب مدل آرایش عروس

پیشنهاد می شود چند ماه قبل از عروسی، آرایش های متفاوتی را خودتان روی چهره انجام دهید و نظر دیگران را بپرسید. اگر نمیدانید چگونه آرایش کنید، نمونه مدل آرایش های چهره عروس را میتوانید در عروسی ساز مشاهده کنید.

آرایش نهایی خود برای شب عروسی را قبل از رسیدن به شب عروسی یکبار امتحان کنید. حتی میتوانید لباس عروستان را نیز همراه با  مدل آرایش عروسیتان قبل از شب عروسی امتحان کنید. زیرا در روز عروسی وقتی برای تغییرات نخواهید داشت.

از آرایشگرتان بپرسید اگر آرایشتان به هر دلیلی بهم ریخت چه کاری باید انجام دهید تا آمادگی تجدید آرایش را داشته باشید.

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی