اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

یکی از رسم های ایرانی ها گل زدن ماشین عروس در شب عروسی می باشد. در این شب سعی میکنند با گل آرایی، ماشین عروس شیک و زیبا داشته باشند. و بسیاری با کرایه کردن ماشین به فکر ماشین عروس لوکس و خاص هستند زیرا ماشین عروس سوژه بسیار زیبایی برای آتلیه ها برای تهیه عکس های زیبا و خاطره انگیز است. هر چند اخیرا اکثر عروس داماد ها ماشین عروسی ساده را می پسندند. 

 

در این بخش سعی می کنیم نکات کاربردی برای تزئین ماشین عروس را بیان کنیم.

در ابتدا توجه به مدل ماشین و رنگ ماشین برای گل آرایی ماشین عروس بسیار حائز اهمیت می باشد به عنوان مثال برای ماشین های تیره رنگ، گل های روشن و برای ماشین های رنگ روشن گل های رنگارنگ جلوه و زیبایی دوچندانی به ماشین می بخشند.

نکته بسیار مهم که برای بسیاری دارای اهمیت می باشد قیمت گل آرایی ماشین عروس است. این قیمت بسته به نوع و حجم گل های استفاده شده و همچنین ملزومات جانبی مانند تور و عروسک و...  متفاوت می باشد. گران ترین گل برای گل آرایی ماشین، ارکیده، آنتوریوم و رز می باشند. لیسیانتوس، میخک و لیلیوم گل های مقرون به صرفه تری در تزئین ماشین عروس هستند. همچنین توجه داشته باشید که گل فروشی های بالای شهر هزینه بیشتری برای گل آرایی ماشین عروس دریافت میکنند. چنانچه می خواهید هزینه کمتری برای گل آرایی داشته باشید بهتر است بیشتر از برگ ها، پاپیون، تور و... استفاده کنید و در عین حال ماشین عروس ارزان و زیبایی داشته باشید.

بسیاری از عروس خانم ها تمایل به ست کردن دسته گل عروس و گل ماشین عروس دارند که این کار باعث افزایش قیمت و هزینه ها می شود. همچنین اگر مراسم شما در روزهای خاص یا اعیاد باشد گل ها گران تر هستند.

برای انتخاب گل ماشین عروس به فصل نیز توجه کنید. مثلا در فصل تابستان چون گل ها زودتر پژمرده می شوند بهتر است از گل هایی که ماندگاری بهتر دارند استفاده شود یا به جای گل از پاپیون و لوازم جانبی استفاده کنید.

در انتها زیبا شدن ماشین شما به هنر و سلیقه فرد تزئین کننده و همچنین مدل انتخابی شما بستگی دارد.

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی