اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

هتل آپارتمان تاپ و عالی در مشهد

شهر مشهد بیشترین هتل آپارتمان را در سطح کشور دارد. نهایت درجه کیفی هتل آپارتمان ممتاز سه ستاره است و به این واحد اقامتی از طرف سازمان گردشگری درجه بالاتری اعطا نمی‌‌شود. هتل آپارتمان‌های مشهد بیشتر در نزدیک حرم واقع شده‌اند؛ زیرا  تقاضا در این مناطق بیشتر است. در صورتی که واحد اقامتی از زیربنا و درجه کیفی کمتری برخوردار باشد به آن واحد اقامتی مهمانپذیر گفته می‌شود.

هتل آپارتمان نوعی مکان اقامتی اجاره‌ای است. همانند هتل، هتل آپارتمان نیز دارای سرویس است. به این معنا که اتاق‌ها در فواصل زمانی منظم (معمولاً روزانه) نظافت می‌شوند. تفاوت عمده‌ی هتل آپارتمان با هتل در وجود امکانات آشپزی در اتاق یا آپارتمان مورد اقامت است. هتل آپارتمان‌ها دارای واحد یا سوئیت‌های مستقلی هستند که همانند اتاق‌ها و سوئیت‌های یک هتل به مسافران اجاره داده می‌شوند. این واحدهای مستقل بصورت مبله و دارای امکانات استاندارد لازم برای خواب، نظافت، سرگرمی‌و آشپزی هستند.

برای انتخاب هتل آپارتمان عالی در مشهد باید نگاهی به لیست هتل آپارتمان‌های ممتاز سه ستاره و آفرهای رزرو هتل در مشهد بیندازیم.

هتل آپارتمان خیابان امام رضا

با توجه به قدمت خیابان امام رضا(ع) مشهد و وجود بازار‌های مختلف تقاضا برای اقامت در این خیابان برای مسافرین مشهد بیشتر است. از این رو هتل آپارتمان‌های زیادی در این خیابان تاسیس شده است. یکی از نقاط نزدیک به حرم و نزدیک به بازار رضا مشهد خیابان امام رضا 2 است. ازین رو تقاضا برای رزرو هتل در این خیابان بیشتر است.

هتل‌های یک ستاره شهر مشهد

هتل‌های یک ستاره از نظر زیربنا کوچک‌تر از هتل‌های دوستاره و بالاتر هستند و از نظر امکانات رفاهی برای یک اقامت ارزان تفاوت چندانی ندارند، از این رو اکثر مسافران برای صرفه جویی در هزینه‌ها هتل‌های یک ستاره مشهد را انتخاب می‌کنند.

در صفحه ابتدای سایت رزرو هتل‌های مشهد زواران لیست قیمت هتل‌ها بالاخص هتل‌های یک ستاره مشهد آمده است.

هتل دو ستاره تاپ مشهد

با اندکی افزایش قیمت و حتی با قیمت برابر می‌توانید سراغ هتل‌های دو ستاره مشهد بروید. این هتل‌ها از نظر متراژ زیربنای بیشتری نسبت به هتل‌های یک ستاره دارند و معمولا از لابی شیک‌تر و اتاق‌های بزرگتری برخوردارند. در تعدادی از هتل‌های دوستاره مشهد غذا به صورت بوفه ارائه می‌شود. هتل کوثر مشهد از هتل‌های دوستاره خوب و نزدیک حرم است.

هتل‌های 3 ستاره تاپ مشهد

در ادامه با افزایش هزینه سراغ هتل‌های سه ستاره مشهد می‌رویم. در برخی هتل‌های سه ستاره مشهد استخر و امکانات ورزشی مشاهده می‌شود. به طبع لابی و رستوران هتل بزرگ‌تر از هتل‌های دو ستاره است. وعده‌های غذایی مخصوصا صبحانه در هتل‌های سه ستاره مشهد به صورت بوفه ارائه می‌شود.

هتل تاپ یعنی چه

به هتل‌هایی که از نظر درجه کیفی در بالاترین حد خدمات، نسبت به هتل‌های مشابه با ستاره یکسان قرار دارند، هتل تاپ گفته می‌شود. به طور مثال هتل 2 ستاره‌ای که از نظر خدمات و امکانات رفاهی در حد هتل سه ستاره است؛ اما به خاطر پاره‌ای از کمبود‌ها مانند زیربنا یا خدمات خاص نمی‌تواند درجه سه ستاره را دریافت کند. تاپ دوستاره (یا بعضا در حد سه ستاره) نامیده می‌شود. نوع نگاه مدیریتی و راهبردی در هتل‌های تاپ پیشرفت محور و مشتری مداری است. از این رو در این هتل‌ها نگران کمبود‌ها نباشید چون نگرش حاکم بر هتل در جهت رفع نیاز‌های شما خواهد بود.

لیست هتل‌های مشهد

بنابر ادعایی در شهر مشهد بیش از 500 واحد اقامتی دارای مجوز وجود دارد. شما در وبسایت زواران می‌توانید لیست مفیدی از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های ارزان و خوب مشهد مشاهده کنید. تصاویر و امکانات مندرج در سایت می‌تواند شما را در انتخاب بهتر هتل کمک کند.

بهترین سایت برای رزرو هتل در مشهد

با توجه به تعداد زیاد هتل ها و هتل آپارتمان های شهر مشهد و پر شدن سریع هتل های خوب در ایام تعطیلات بهتر است قبل از سفر به مشهد محل اقامت خود را رزرو نمائید. سایت زواران که به صورت تخصصی در زمینه رزرو هتل مشهد فعالیت دارد خدمات خوبی  ارائه نموده است. به طور مثال شما با پرداخت هزینه تقریبی فقط یک شب می توانید تمام شب های اقامت خود را رزرو نمائید. برای مشاهده سایر خدمات در زمینه رزرو هتل در شهر مشهد از  وب سایت زواران دیدن فرمائید.

  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی