اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله اهمیت ورزش برای کودکان از سری مقالات ورزشی با 35 صفحه و فرمت اجرایی Word

در کشورهای پیشرفته و به خصوص کشورهای اروپایی، درس تربیت بدنی و ورزش را در مدارس ابتدایی به عنوان یکی از دروس مهم دنبال می کنند به نحوی که تمامی مدارس ابتدایی آنها، از معلم تربیت بدنی و تندرستی و فضاهای ورزشی مورد نیاز بهره مند و اقدام به برنامه ریزی های اصولی و علمی نموده اند و برنامه های متنوع حرکتی را ارائه می دهند. سیاست کلی مدیران آموزش و پرورش آنها، این است که ابتدا معلمین تربیت بدنی را در مدارس ابتدایی و سپس در مقاطع بالاتر جایگزین و به کار می گیرند. و لیکن متاسفانه در کشور ما، ابتدا معلمین تربیت بدنی در مقطع دبیرستان، سپس در دوره راهنمایی و چنانچه معلم تربیت بدنی وجود داشت به مدارس ابتدایی روانه می کنند و اکنون به جز موارد استثناء اکثر مدارس ابتدایی از معلم تربیت بدنی و تندرستی محروم هستند.

آنچه واقعیت دارد این است که اثرات پزشکی فعالیت های حرکتی در شکل پذیری و استحکام استخوان ها، مفاصل و عضلات و تقویت دستگاه های قلب و عروق و تسریع در مکانیزم عکس العملی به درستی آشکار شده است.

توجه به علاقه مندی کودک به امر یادگیری و ایجاد آمادگی جسمی و روحی کودکان برای کسب مهارت ورزشی پرهیز از اجبار و تحمیل، جامع نگری به پدیده تعلیم و تربیت و اجتناب از آموزش های صرف نظری و پرداختن به آموزش های هنری، مهارتی و ورزشی، بهره مندی از معلمین توانمند و ادب آموز (متخصص و متعهد) ، در امور تعلیم و تربیت کودک است که ذهن هر دانش پژوه را به خود جلب می کند.

مقاله ای که شما در حال خواندن توضیحات آن می باشد عنوان آن : اهمیت ورزش برای کودکان بوده و مطالب مهمی که در این مقاله آمده است به این صورت می باشد : در ابتدای مقاله نحوه علاقه مند کردن کودکان به ورزش توضیح داده شده است. در ادامه انتخاب ورزش مناسب برای کودکان بیان شده است. سپس ورزش های مناسب کودکان بررسی شده است. یکی دیگر از موضوعاتی که در این مقاله دیده می شود، تغذیه مناسب برای کودکان ورزشکار می باشد. و چندین موضوع دیگر که شما با دانلود این مقاله از سایت دانلود آرتیکل می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید

  • ۹۶/۱۲/۰۸
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی