اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

اخبار ایران و جهان

جدیدترین و مهم ترین اخبار ایران و جهان

شما در این وبلاگ می توانید از جدیدترین و همینطور مهم ترین اخباری که در جهان به خصوص ایران هست رو مطلع شوید

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله شبکه های نظیر به نظیر (p2p) از سری مقالات کامپیوتر با 142 صفحه و فرمت اجرایی Word

نظیر به نظیر یکی از انواع شبکه های کامپیوتری می باشد که قرار است در این پست از سایت دانلود آرتیکل در مورد آن اطلاعات مفید و خوبی به شما عزیزان بدهیم. البته لازم به ذکر است که نام دیگر آن، همتا به همتا می باشد و البته نام های دیگری نظیر peer to peer network که مخفف p2p می باشد، آن را می شناسند. این مقاله از 5 فصل تشکیل شده است که در اینجا ما فقط عنوان این پنج فصل را ذکر می کنیم. در فصل اول شبکه های نظیر به نظیر به طور کامل معرفی شده است و شما با آن و زیرمجموعه آن آشنایی لازم را پیدا می کنید. در فصل دوم توپولوژی های شبکه peer to peer نام برده شده و توضیحاتی پیرامون هر کدام داده شده است. سپس در سومین فصل از این مقاله، به موضوعات Napster و Gnutella اشاره شده است. در ادامه و فصل چهارم تهدیدهای امنیت داده در شبکه های همتا به همتا مورد بررسی قرار گرفته شده است. و در آخرین فصل به موضوع امنیت و قابلیت اعتماد در سیستم های نظیر به نظیر پرداخته شده است.

پیش از مطالعه توضیحات این مقاله، پیشنهاد می کنیم که مقاله شبکه های کامپیوتری و مقاله امنیت شبکه های کامپیوتری را نیز مطالعه نمایید.

  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی